hellobaby0 Elif_Can_67 17 de verilmesi gerekiyor bana da geç verdiler o yüzden kaçıncı kan ilacım şimdi ama hala kansızım doğum zamanı kan takviyesine gerek olur dedi doktor hemen söyle versinler basls
Beyzan Elif_Can_67 başta değerler normal olsa da bebek büyüdükçe annede kansızlık oluyor bu da doğumdan sonra ciddi kansızlık yapabiliyor