Merhaba arkadaşlar ;
16+4 haftalık olduk ama bebeği hiç hissetmiyorum sanki karnımda bisey yokmuş gibi kızım da hareketlerini kelebek çırpıntısi gibi de olsa erken haftalarda hissetmiştim ama bu gebeliğim çok farklı normal mi acaba 🙇🏻♀️ Yada aynı hafta da olduğumuz arkadaşlar sizde de oluyor mu 😏 doc yeni bi klinik açacağı icin de suan icin gidemiyorum çok merak ediyorum acaba bi sıkıntı mi var diye 🙇🏻♀️