AsliTurgut Fehime16 yaa gercekten üst bölgelerimde catlamalar oldu anlamadim neden göbegimde gögüslerimde yok ama oralarim catladi☹️
Fehime16 AsliTurgut alla alla doktora sordunmu normal mi daha önce hiç duymadım canım ya üzüldüm gerçekten acı filan oluyormu🥺
Hafizeplt Fehime16 benimde içi yırtılıyor gibi olurdu çaylıycak kesin heryerim hemen diyodum şu an 27+4 deyim çok şükür bişey yok karnın içinin genişlemesi sonucu oluyo galiba o acı
Fehime16 Hafizeplt tek sebebi o olsun canım başka bişey olmasında ilk korktum bide sabahları uyandigimda olunca dedim gece bişey oldu herhalde. Dikkatli yatıyorum şimdi bgun güzel geçti 😍
AsliTurgut Fehime16 gayet normal her sey suan vucutlarimiz bebek yaptigi icin turlu turlu seyler yasayabiliriz sende hic endise etme hepsi normal sen ne kadar stressizsen bebek o kadar mutlu gibi dusun💖
Fehime16 AsliTurgut ay iyi ozaman canım biseyim yoksa 😍uzuluyorum vücutlarimiz catladigi zaman ya stresten yana biseyim olmuyor gülme ataklarım oluyor sadece 🤣🤣 bunada şükür canım artık onlar iyi olsunlarda 😍
AsliTurgut Fehime16 aynen oyle bosver artik herseyin cozumu var gider catlak tedavisi yaptiririz bebisleri bi doguralim da saglikla ❤️❤️❤️❤️