Seda0791 Merhaba kızlar 18+4 günlük hamileyim sabahları göbeğimin altına elleyince bi sertlik geliyor elime top gibi bisey acaba bebek mi aksama doğru kayboluyor 😒
ilkgebelik123-_ Seda0791 ya benimde 18 bendede oluyor burda okuyorum çoğu kişi aynı haftalarda bundan bahsediyor benimde aynı oluyor sonra düzeliyor bebek toplaniyormuş 🌸🥰🥰
Seda0791 ilkgebelik123-_ ayy iyi barı korktum bende :) sağlıkla dogsunlarda başka bisi istemen Allahtan🦋