Annemiolcam Acaba amniyon sıvısı kokusu nasıldır? Neye benzer? Kimi yerde kendine has kokusu vardır derken kimi yerde kokusu yok yazıyor. Su mu akıntı mi nasıl anlarım?
Ysmmmnn Annemiolcam amniyon sıvısı sürekli aksn durmayan bir şey ama bazen sızıntı şeklindede olabiliyor bunu anlamak için eczaneden ped alabilrsnz eğer amniyon sıvısı ise rrngi değişir
MDT Annemiolcam benim de aylardır su gibi akıntım vardı altıma yapmış gibi renksiz ve kokusuz. Son 3 haftadır falan geçti. Doktoruma sormuştum. Turnusollu ped kullanayım mı dedim. Gerek yok Eğer suyun akıyor olsaydı şimdiye kadar çoktan biterdi o normal akıntıdır demişti
Annemiolcam Ysmmmnn kaç tane eczane medikale gittim aradım sordum yok öyle bı ped hatta bilmiyorlar da 🤷