cemrecanimm merhaba kızlar, ben dün ikili tarama testimin sonucunu vermeye gittigimde kızımın olacagını ögrendim. sizlerin cinsiyet belli mi?? :)))
Tugceliko19-19 cemrecanimm ben 15 haftalığım şimdi gidiyorum öğrenmeye heyecandan kabızlığım geçti siz düşünün 😂😂
GizMeh cemrecanimm biz şuan 15 haftalık olduk oğlum olcağını öğrendim bende ikili tarama testinde bariz belliydi ya herşeyi 💙💙🙈😍😍
Annesivebebegi 13+3 haftaligim 2li test sonucumu almaya gittiğimde doktor iskeletinden kıza benzettim ama pozisyonundan dolayı göremedim dedi bekledik ama yine de göstermedi 🤭
GizMeh cemrecanimm amin siz de sağlıkla alın inşallah kucağınıza 😍😍 en başından beri dedimki erkek olcak içime doğuyor ilginç bi şekilde ve erkek oldu yine de çok şaşırdım 😅 cinsiyet öğrenmek çok güzel bi his ya 🤗
GizMeh sumeyraballl devlette pek söylemiyorlar canım ben çok ısrar ettim erkek tahmin ettim dedi bi hafta sonra özele gittim cinsiyet için kesin erkek dedi 🤗🤗 tabi kendini göstermesi de önemli sırtı dönük olursa zor ben ikisinde de çikolata ve vişne suyu içtim 15 dakka önce. İkisinde de hareketliydi
sumeyraballl GizMeh bende özele gidiyorum da önümzdeki ay doktorum cinsiyeti tahmin edicekti 14 haftalık oluyorm 2 li tarama testi var cinsiyetn kesinleştiğini bilmyodum