Aysenur_2 Kızlar dün sabah Rahim kısmında yani karnımın altında sertlik vardı. Ben bebek diye düşündüm. Şimdi de o sertlik fazla yok nedendir acaba?
Birsen2906 Aysenur_2 bebek toplanıyor bugün sabah banada oldu sırt üstü yattım birde baktım top gibi olmuş 🤗 sonra yavaş yavaş yayıldı 🤗
Aysenur_2 Birsen2906 bende de bazen sertleşiyor hissediyorum bir tarafım sonra kaybolunca niye kayboldu diye korkuyorum 😅
Birsen2906 Aysenur_2 o hep öle duramaz ilerleyen zamanlarda ikiye katlanıp popisini dayiyolar bildiğin top oluyo 🤣 kızımdan biliyorum 🥰
minikayak2-6 Ayy çok eski ama bu post. Bende de vardı bu sabah 18+5. Rahmin altı sert ve şişti gözle görülüyordu