Kizlarr 38+1 olduk artık ben doğumumu erken bekliyorum amaa hayirlsii tabii sağlıcakla doğsun sabırsızlık ama bu nişan denilen şey daha gelemdi kimi arkadaşıma 36 hafta geldi acaba bende bir sorun var anlayamadım bir de bel ağrım ve yürürken kasılmam var doğum mu yaklaşıyor bilen anne adayları yardimmm etsin🙏