Bebegim4 ben de sık ve hızlı dönüyorum acıdan uyandığımda fark ediyorum hızlı döndüğümü,doktoruma söyledim hatta bazen üzerine yatmış uyanıyorum dedim.Korkma bebeğin hava yastığı var ona bir şey olmaz ama kendin için dikkat et dedi.Açılmam olduğu için ani hareketler tetikliyor.Bir de gebeliğimin başından beri düşük tehlikem olunca özelde çok farklı doktorlara gittik,hepsinin dediği şey aynıydı düşecek bebeğe sen ne yaparsan yap düşer,düşmeyecekse de düşmez.Sadece progestan kullanıp dinlendim bu süreçde ama sonra rahim yetmezliği çıktı serklaj oldum.Şu an 24+2.Rabbim korusun evladınızı size bağışlasın,çok geçmiş olsun🙏🏻