Öncelikle söylemeliyim ki böyle bir koku yok böyle bir aşk yok🥰 çarşamba günü rutin komtrole gittik doktorumuz normal olmiyacagını kanala girmedigini ve kafası iri oldugunu söylemişti zaten bize ama bukadar çabuk beklemiyorduk. hEmen yatış yapalım seseryana alalım yarın sabah gel dedi. Bende yok bari cuma geleyim eve gideyim bi rahatlıyım dedim kabul ettii. Suyumda azalmış buarada. Cuma sabah 7 de yatısım yapıldı 8:30 da ameliyat başladı benegim on dakkada dpgdu ve babasına tesliö edildi bende cok titriyordum hem korku hem soguk stresden beklettiler yarım saat müşade altına aldılar sonra bizde kavuştuk. İlk yürüme evet cok zor. Birgün oldu hala zor oturup kalkıyorum ama kimseden destek almıyorum emin olun abartı birşey yokmuş hepinize bol şans ben happy kidse geçiyorum 🥰