Gzmhkn 17 haftalık hamileyim zaman zaman karnımın alt kısımlarında kasıklarımda şişlik hissediyorum eğilince falan bi baskı hissediyorum bunun sebebini bilen var mı yada aynı durumu yaşayan normalmi?
Evremanne Bende 7 haftalığım ama sanki karnım 3 aylık 4 aylık gibi çıktı tamamen sindirim problemlerimizden gazdan başka bişey değil sonra inmesi lazım hep öyle diyorlar çünkü
Arenn Eger gaz problemin yoksa bebisten buyuyor artik annesi bende 17 haftaligim dediklerini bende yasiyorum artik yukari ciktigi icin oluyor rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah
Gzmhkn Amin🙏 Cümlemizin inş. Sağlıkla alalm bebişlerimizi kucağımıza inş. Kontrlmde daha var doktrma soramadm insan tedirgin oluyor biraz.
Arenn Gzmhkn buyudugu icin ister istemez insan vucudundaki degisklere alismaya calisiyor tedirgin olma bence rahat ol saglikla buyusun
Janset2105 Tamamen bağırsaklarla alakalı bir durum. Bağırsaklar çalışmıyor 😖 bu probiyotik aktivia yoğurtlardan tüketsek bi zararı olur mu acaba internette araştırdım net bir Bilgi bulamadım. Hamilelikten önce bu yoğurtlar sindirime şişkinliğe çok iyi geliyordu çünkü
Arenn Janset2105 valla ben activia falan yiyorum hatta cok afedersin kabiz oldugumda cok tuketiyorum cok iyi geliyor bi zararida yok meyveli yogurt sonucta
DayiogluSevgiGkhan Su dolu bardaga 3 tane aksamdan kuru kayısı koy sabah ac karnına suyunu sonra kayısıları ye siskinlik kabız kasık ağrısı hepsi gıdıyo bende o zamanlarda yasadım