Merhabalar durumum şöyle
1 haziranda çatlatma iğnesi oldum. Bugün iğnenin 12. Günü. Adet tarihime ise 10 gün var 22 haziran beklenen adet tarihim. Bugün dayanamadım şu normal gebelik testlerinden yaptım çıkmadı. Sonuç negatif.. 😔 Dr 15. Gün kan da baktırınca çıkar demişti.
Merak ediyorum sizlerin,
- Günden evvel kaset testte pozitif çıkan varmı?
Yoksa Adetime 10 gün kala olduğu için kaset testte çıkmasını beklemek biraz saçmamı olmuş ?
İlk kez deniyorum klomen ve çatlatma iğnesini. İlk defada tutan varmı merak ediyorum?
Teşekkürler.. 💐