Benim doğumum kolay olmuştu kolaydan kastım da hastaneye gittğimde 6 cm açıklık vardı ama sıfır sancı vardı. Sancım olmadığı içinde suni verdiler 2.5 saate yakın sanırım suni sancı ile sancı çektim zordu belki çok çekmedim süre olarak sıkıntısını ama şimdi ikinciye hamileyim inşallah kendi sancılarımla doğururum diyorum🙏🏻☘️