Habibeburak Kizlaaaaar mrb 99 günümüz kaldiii.eylul 20 dogum olacak Allah kısmet ederse.Ne çabuk geçti bu günler anlamadım.Tabii ilk 3 ay hariç:)))
Ysmnbl Habibeburak oh oh ne güzel zaman çok çabuk geçecek daha ben geçen son 99 yapmıştım şimdi son 39 dayım herşeyin hayırlısı ama zaman gerçekten çok hızlı geciyo sağlıcakla gelsin bebiskolar 😊
Ysmmmnn Habibeburak eylül 10 gösteriyor 91 günümüz kaldı bizimde evet saman su misali daha heçn gün öğrenmiştim hamile olduğumu😅
MercimekannesiN Habibeburak Aynıyız benimde 99 kaldı çok heyecanlıyım. 20 Eylül benimde muhtemelen. Cinsiyeti nedir bizim ki erkek.
Ysmnbl depsizoo kız geciyo alışveriş di kıyafet yıkama ütüleme falan havalar da ısındı yürüyüş falan derken bi bakmışsınız günler çabucak geçmiş benim için zaman çabuk geciyo 😊
Ysmnbl depsizoo maşallah sen bitirmişsin ben tembelim ya daha hala bekliyorum geçer inş zaman senin için 😊
Alpays_Mommy Habibeburak birde son günlere kaldı mı diyeceksiniz vakit hic gecmiyo 😆 bizim son 14 gün ama günler ilerlemiyor sanki bi an sabirsizca gelmesini bekliyoruz babasiyla 🥰💙 sag saglim alalım yavrularımızı kucagimiza insallah 🤍
Burcu4135 Benim son 109 ama sezeryan olacagım için aslında cift haneye düsmüş sayılırım dimi. Kendimi avutuyorum 😁