Aaayseeee 2 kaybım var benim de insan çok endişeli oluyor kayıplardan sonda. Ben de aldım, hemen hemen her gün dinledim hareketlenene kadar. Çok uzun süreli dinlemiyordum ben de bulunca 3-4 saniye dinleyip kapatıyordum. Çok iyi geliyordu. Bazen bir anda stres, evham, kötü düşünceler artık ne varsa toplanıyordu ve psikolojim kaldırmıyordu tüm bunları. Bir zararı yok bebeğin kalbine bildiğim kadarıyla yine doktorunuza danışın en güzeli. Belli bir haftadan sonra gerek kalmıyor zaten hareket ettiği için.
Ben 28+6′dayım çok şükür bir sorun yok hatta ben romatizmal ilaçlar kullandığım için kalbi yakın takipte bebeğin, detaylıda sorun görmemesine rağmen çocuk kardiyolojisinde fetal eko yaptırmamı önermişti doktorum ve yaptırdım gayet sağlıklı çok şükür.