Ben de şu an 16+1 deyim💞 geçen hafta cuma günü tam 15ken kontrole gittik cinsiyetini tam göstermedi haftaya tarama testine gel belki belli olur dedi. Dün tam 16 haftayken tarama testi yapıldı hala tam göstermedi. Kız gibi ama kesin kız da demek istemiyorum haftaya sonuç için gel tekrar bakalım dedi. Bakalım cuma günü 17 haftalıkken gideceğim inşallah görülür 😅 ama onun dışında şükür en baştan beri hiç mide bulantısı yaşamadım. Çok sık idrara çıkıyorum sadece gece gündüz. İlk haftalarda çok uyku yapıyordu göğüs hassasiyeti acısı falan. Ama şimdi onlar da yok şükür. Ara ara uzun süre iş falan yaparsam yorulursam kalçam belim çok ağrıyor o kadar. Zaten kilolu hamile kalmıştım onun için henüz hiç kilo almadım şükür