Arkadaşlar merhaba. 5 inci ayımıza yeni girdik ve bu zamana kadar hiç bir tahlillerimde tiroit le ilgili sıkntı çıkmadı taki iki gün önce sağlık ocağına aşı vurulmaya gttğimde tahlil verdim ve orada Tsh değeri düşük olduğu ve T3 T4 değeri çok yüksek çıktı doktorum hemen dahiliye yönlendirdi bizim burda yanlş çıkabilir diye nyse hemen özel hastanede dahiliye gttim ve sonucum öncekine göre çok iyi çıktı Tsh düşük T3 T4 ise sınırlarda ilç başlamamız gerekli ama dedi kontrol edeceğiz Bi 15 gün sonra dedi benim gbi olan var mı acaba? Doktır propycil verdi aç mı tok mu alacağımı da unttm açıkcası stresten bilen arkdslar yardımcı olur musunuz. Bu ilaç diğerlerine göre nasıl bebeğe zararı olur mu? Thyromazol diye Bi ilacı da netten okudum hangisi gebelikte daha çok kullanılıyor.