Ozlem23 Esengul42 bebeğin konumuna göre bazen kemikler baskı yaptığı için önde gorunebiliyomus doktorum bana öyle demisti
alpinannesiii Esengul42 benim. 28 de gitmiştim 30 haftaya uyumluydu hep önden giderdi zaten ilkkez bu kadar fark açıldı. Dr önemli olan beynın içinde bı kısım var onu gösterdi biz burda genişleme buyume varmı ona bakarız dedi. Babasının kafasıda buyuk dr da öyle deyince hiç takmadım açıkçası
kelebegimm07 Esengul42 benimki 3 gün öndeydi en son şuan nasıl bilmiyorum🤷🏻 sorun olmuyor ama merak etmeyin
alpinannesiii fatmArslan06 dr sıkıntı yok dediyse bnce lafaya takmamak lazım 2 hafta makul zaten 3 sıkıntı
Esengul42 Çok şükür doktorum da bı sıkıntı olmadığını genetik olabilir diye söyledi sadece normal doğumu zorlayabilir miş son ayım rabbim ne nasip edecek bakalım bende merak ettim böyle çok var mı acaba diye