minnikanne evet canım geliyor bende sezeryan yaptım. Bebek emdikçe sütünüz coğalacak aman stres yapma gelmiyor diye. Bebeginin midesi minicik zaten şuan. Benim kızım küçük dgdu hastaneden mama takviyesi dediler. Ben biberonla verince meme reddi yaptı sagarak vermeye basladım sütümü çok şükür aldı sonra göğsümü. Telaş yapmayın en önemlisi bu her mzirmeden sonra bol su için. Ve uyku cok önemli