Cerenmete_ ebru05 forumdada çoğu kişi nesquik in çok kilo aldırdığını söylüyor bir kaç posta denk gelmiştim öyle 🌸
Burcuscl ebru05 süt ürünleri -et ürünleri- muz-maden suyu ve kuruyemişler işe kurumeyveler çok iyi aldırıyor bir de avakado ben hamileliğin başından beri her gün mutlaka bir bardak kefir ya da süt içiyorum gün içinde de kuru incir veya kuru üzüm İşte yanına badem ceviz fındık hangisi varsa sabahları mutlaka yumurta bulabilirsem avakado yedim 32. Haftada 2400kg dı biraz da genetik bişey bazen ne yedirsen de kilo almıyor ama böyle beslenin biraz iyi gelir inşallah 🙏☺️
neslikr ebru05 benim doktorum et balık kuzu ciperi ye demişti. Gercekten kuzu cigerinin faydasını gördüm geriden geliyordu haftası 2 haftada 517 gr aldı haftasını yakaladı
Burcuscl ebru05 bu herkese göre değişir bence biraz zayıf şuan ama kilosu artar ben öyle düşünüyorum benim eşim 5 kg doğmuş belki bizimki ona çekmiştir 😅 arkadaşım 35 haftalık doğum yapacak onun bebeği 2kg mesela tamam belki küçük bi bebek doğacak ama doğunca hepsi büyüyor endişelenmeyin büyür o da siz beslenmenize dikkat edin dediğim gibi haşlanmış yumurta ceviz süt ürünleri tüketin iyi yıkanmış yeşilliklerle her gün salata yemeye özen gösterin hem lohusalıkta da süte çok katkısı oluyor yeşilliğin aklınızda olsun☺️
rosatue neslikr A vitamini tüketiminin zarar verebileceği söyleniyor. Doktorunuz ciğerin ne kadar miktarda yenmesinin güvenli olduğunu söyledi 😊
Omerhatice ebru05 kac haftalık canm Eğer norml kilosunu yakalarsa sonrasinda ekstra aldırmak için uğraşma ben çok fazla ugrasmazdim ama genede bebegim su an 10 gun önde ve bi an evvel doğmasını bekliyoruz yoksa 4 kilo aşabilir diye korkuyorum çok kilo iyi değil malesef🤦♀️ Ama ben mesela kendim içinde sabahları 2 yumurta haslar yarim haslar yerdim yada tavada yapardım Kaşarlı tost yerdim her gün soda ve ceviz fıstık kuruyemis yerdim he bide yoğurt sut ve muz bunlarda cok faydali kiloya
ebru05 Omerhatice şuan 27 haftalık , ben normalde çok sevmiyorum ama yemeye başladım kilo alsın diye🤣
ebru05 Hafizeplt kendi doktorum değildi benim ağrım var diye gitmiştim , kendi doktorum olmadıgı için ilgilenmedi , kendi doktoruma perşembe günü randevum
neslikr rosatue dana yada tavuk yazmadım. Kuzu cigeri. Arastırırsanız ne kadar faydalı oldugunu görürsünüz. Bunu bana saglık ocagındaki hemşirede söylemişti. Ben yedim siz yiyin tabiki demem. Ben kendi doktorumun kontrolünde yedim. Kızımı dgurdum faydasını gördüm :)
Haticecakirr ebru05 günde 2 bardak süt, bir kase yoğurt , kefir , kaşar peynir , çiğ badem , ceviz , bol yeşillik et ürünleri ,muz,karpuz