islimm__66 bende dün girdim perinatoloji bölümümde parlaklık var dedi baya korkuttu korktumda biraz araştırdım her hamilede olabiliyormuş en iyisi gitmemek detaylıdır ultrasondur, bide çok doktora gitmekte iyi değil rabbim saglık versin doğana kadar şeker testi bilmem gitmem yapmam da