Alparslaninmutluannesi Çatısı dar olan anneler illa sezaryen doğum mu yaptınız ben hiç sorgulamadan Bebeğim için tamam Mı demeliyim yoksa başka doktora gitmeli miyim ? 37 haftalığım bebeğim 1-2 hafta arası önden gidiyor.
midekoruyucu Alparslaninmutluannesi sürekli gittiğim güvendiğim doktorsa eğer sözüne itimat eder hem bebeği hem kendimi riske atmazdım, çatısı dar olduğu halde doğurabilirsin diyor bazı doktorlar ama doğumda anne bebek çok zorlanıyor. Gerek yok bence böyle şeylere. Belki öylesi daha hayırlı olacak. Karar sizin 🤗
Ozlem1408 Alparslaninmutluannesi Benimde çatım dar olduğu icin normal dogumun zor olacağını soyledi doktorum bende o yuzden sezeryanla yaptim riske atmak istemedim bence normal sezeryan hic farketmiyor rabbim saglikla kucaginiza almanizi nasip etsin🤲
Haticeay @Alparslaninmutluannesi ablam için de aynısı söylenmişti çatın dar sezeryan olmalısın diye ama başka doktor bunun bir engel olmadığını söyleyerek normal doğum yaptırdı tabi fitil kullanıldı doğum öncesinde bu şekilde kolay oldu canım bakalım bende gideceğim haftaya bana ne diyecek🙈