Gün içerisinde ara ara belimden ve sırtımdan giren ağrılar başladı,sürekli değil bir vuruyor yoklayıp gidiyor sanki. Bu ağrı sürekli olunca mı doğum ağrısı olmuş oluyor yoksa bu ağrı düzenli aralıkta vurunca mı? Birde düzensiz bel ve sırt ağrısı başladıktan sonra aşağı yukarı ne zaman düzene giriyor ve doğum zamanı geliyor