FasulyeveAnnesi3 Kızlar aranızdan devlet hastanesine gidenler cevaplayabilir mi? Şeker yüklemesi için hangi bölüme randevu almam gerekiyor birde glikozu hala eskisi gibi eczaneden mi alıp gidiyoruz yoksa orada veriyolar mı?
Minikannesi5506 FasulyeveAnnesi3 normal gebe polikliniğine gidiyorsunuz ordan kendileri veriyorlar siz dışardan almıyorsunuz
Seyma46-46 FasulyeveAnnesi3 Kendi doktorunuza gidiyorsunuz o ordan istem yapıyor. Sonrada kan almaya gidiyorsunuz.Kan verirsiniz aç karnına sonra glikozu içersiniz. Glikozuda siz eczaneden alıyorsunuz.