Herkese merhaba 🥰 aylardır çoookkk meşakkatli yollardan gelen kızımı sonunda kucağımıza aldık 🙈 11. Haftadan itibaren düşük tehdidi nedeniyle 30. Haftaya kadar proluton ve progesteron ile geldik. Daha sonra saçma sapan bir perinatolog tarafından 32. Haftada ense kalınlığı var denilerek hamileliliğimin belki de en sıkıntısız geçecek dönemleri mahvedildi. Öncelikle şunu söylemek istiyorum keşke hamileliğimin tadını çıkarabilseymişim. Neyse bebikoyla hayatın tadını çıkaracağız artık 👯♀️ 11.06.2021 tarihinde kendi isteğimle sezaryen günü aldık. Sabah 7:40 da evden çıktık. Ama ben ertesi gece asslaaa uyuyamadım. Tavsiyemdir ameliyat öncesi son uykunuzu iyi alın çünkü şu an sersem gibiyim 😂 sabah hastaneye geldik dosya açıldı ve ben koşa koşa ameliyata alındım. Biraz paniğim vardı açıkçası ama şahane bir ekip beni karşıladı. Anestezi doktorum çok pozitifti ve süreci bana anlattı. Damaryolum bile ameliyathanede açıldı. Her neyse boya badana işleri derken beni oturttular ve spinal iğnemi yaptılar. Gözümü çok korkutmuyordum iğne kısmında ve iyi ki de korkutmamışım çünkü kalçadan olunan enjektörden daha az bi acı hissettim. Hatta hissetmedim. Her neyse sonra bi uyuşma başladı. Anestezi doktoruna ya uyuşmazsam vs dedim ayakların karıncalanıyorsa sorun yok zaten kesiye kontrol edilip başlanacak dedi. Evet her şeyi hissettim kesiyi bastırmayı çekmeleri ama asla acı duymadım. Sonra bi ağlama sesi duyuldu. İşte o an zaten her şey sıfırlandı. Japon balığıma kavuştum. Darısı isteyen herkese 🌸🌸🌸