Merhaba hanımlar sabah acilen giriş yaptın nst ye alındım düzenli sancım çıktı ama 1 kere 100 leri bulduğu için doktor eve gönderdi alttan muayene yapmadı yaparsam doğumu tetiklerim dedi 40+0 dayım zaten ne olabilir anlayamadım, sancılarım 10-15 dk da bir şeklinde hala devam ediyor dünden beri 15 dk kesintisiz uyuyamadım