Dilan2912 pehlivant o doktor bana çok itici geldi ya başka arkadaşım gitmişti ona da itici geldi ama bir arkadaşım Burcu hanımda diğer arkadaşım Ali Cenk beyde yapmıştı memnundu ikiside
cilekk_receli10 pehlivant bir ay önce yakın doğu da doğum yaptım doktorum Ali Cenk özay hastanede ki ebeler ve hemşireler çok ilgililer biz çok memnun kaldık. 🙂
pehlivant Dilan2912 Randevularda çok uzun ilgilenmiyor evet. Fakat doğumda genellikle memnunlarmış diye duydum. Doğumda yeteri kadar yardımcı olsun da :)
Dilan2912 pehlivant evet canım muayene için gittiğimde memnun kalmadım ve doğumu Türkiye’de ailemin yanında yapacam nasipse
pehlivant Dilan2912 Ben de şuan Türkiye’deyim muayenelere burda devam ediyorum fakat 8.ay civarı dönmem gerekecek mecbur orada yapacam doğumu. Kıbrıs’ın zaten imkanları kısıtlı umarım doğumda bari aksilik çıkmaz.
theAna pehlivant merhaba yakın doğudaki hemşire ebeler çok ilgililer ama doktorumuz farklıymış o konuyu bilmiyorum. Eyüp bey çok öneriliyor.
pehlivant theAna Evet hemşire ve ebelerin çok ilgili olduğunu duydum ben de. Yeni öğrendim içim rahatladı. :)