Enkrky normal doğum diye gitttim 7saat sancı çektim odada sıcak suya girmek istedim sıcak su bozuk çıktı saatlerde yapamadılar sancıdan öldüm
*sonra ebe var güya özel ebe hiç bişi yapmadı ara ara odama geldi nts bağladı açıklık kontrolü yaptı hiç masaj yok bişi yok şöyle yap böyle yap diye motive etmek yok
neyse 7saat sonunda açıklığım ilerlemedi bebek de kakasını yaptı ağar topar sezaryana aldılar mahvoldum ağlaya ağlaya gitttim
*sonra genel anestezi ile sezaryan oldum ameliyathanede hemen uyandırmaya çalıştılar gözüm yarı açık yarı kapalı karnımda sanki hala suni sancılar dikiş yerlerinde yangın acı
*sedye ile sallaya sallaya beni odaya götürdüler açıyor yavas olun diye bağırdığımı hatırlıyorum