Turuncusever Merhaba doğum başladı diyelim hastaneye koştuk veya su geldi sancı geldi nstye kayıt için beklememiz gerekiyomu direk sokuyolarmı para alıyorlarmı o süreçte 20 tl zaten nst ben sıra beklememek adına sordum
Dyg61 Turuncusever doğum başladığı zaman bekletmezler o cihazdan bir tane yoktur heralde koca hastanede doğumdan bir gün önce girdiğimde vermiştim ücreti doğum yaptığım gün istemediler tabikide
2-prensesannesiii Turuncusever doktor ilk muane ediyor eğer açılma falan varsa direk yatış veriyor zaten odada nst oluyor . Yani hastanede bir sürü nst var merak etmeyin sancı başlayınca veya su gelince 5 dk da doğum olmuyor 😂