Kizlar ilk doğumum suni sancıyla yaklasik=20 saat kadar surmustu şimdi ikinci gebeliğim 40haftaligiz tam pazartesi günü suni alicam eğer almazsam Çarşamba doktorum izn ayrılıyor beş gün yok o arada geli se aşırı stres olacağım için haftamda dolduğunda pazartesi suni ister misin diye sordu ben normalde hiç ama hiç istemiyordum ama doktor gelene kadar dogurursam diye stres yapmakta istemiyorum bide doktor dönene kadar doğum olmazsa yine suni sancı alicam mecbur bide kilosu iyice artmış olcak ikinci doğumunda suni sancı alıp kısa süren kolay geçiren oldu mu acaba