Kızlar merhaba saat 23:50 civarından bu yana kasilmam oluyor fakat çok düzenli değil gibi. Yani bana ebe önce 10 dakikada bir olur sonra 5 dakikaya düşer falan demişti. Benimki o saatten beri devam ediyor ama 20 dakika duruyor başlıyor sonra 5 dakika duruyor başlıyor falan aşırı şiddetli değil 2 kere falan şiddetlendi bir de vajinama baskı olur gibi oldu sizce hastaneye gitmeli miyim yoksa beklemeli miyim 35+4 deyim henüz erken ama bilemedim epey korktum. Düzensiz ama uzun süreli olması endişe duymama neden oldu