Cekicimelis65 bende hep 2 haftalık gerilik vardı, 37. Haftada gelişimi durduğu için sezaryen oldum. 2520 gr 47 cm minnak bi bebek doğurdum 😊 şu an 10 aylık olduk bile, kilo alımı ve boyu bende toparlamadı henüz hala geriden geliyoruz. Yemek yemeği sevmiyor, emmedi bide. Her bebek aynı olacak değil tabi. Yanılma payı da olabilir. Hamileliğimi zehir etmiştim kendime, çok üzülme lütfen