Minnosun 13+5 gün hamileliğimde iki hatfa ince Dr 15gün sonra gel demişti 15 gün geçti ama 13+ 5 im yatin gitcem ikili tarama için olur degilmi zaman ni geçmez bir problem olmaz tedirgin oldum anneler bu konuda yardımcı olursaniz