MSA001 Esknemmm bende Ortadoğu’da devam edecegım 24. Haftamdayım güzelyalıya gidiyordum ama bayram bukan aşırı ilgisiz Ortadoğu’da bir doktor ismi duymuştum çok başarılıymış unuttum ama 👀 öğrenırsem tekrar size de bilgi verırım
mhlady_2021 Esknemmm Ben gitmiştim. İyi bi doktor.kanamam vardı 9 haftalıkken cinsiyetini bildi. Erkek dedi. Ama izne ayrıldı sonra başka doktora göründüm onlar kız demişti yanılmışlar. Bu doktor daha 9. Haftada bildi cinsiyeti