edanurciftci benim 3. hamileliğim. 2018 ve 2020 de sezaryen doğum yaptım. İlkinde 36+4 te geldi oğlum. İç karnım dar olduğu için ve oğlumunda boyu uzun olduğu için sıkışmış kalp atışları yavaşlamaya başlamıştı tesadüfen nişan geldi doğum başlamış hemen sezaryene almışlardı. 2. de tecrübeliydim tabi bütün önlemler alındı 37+5 te yine nişanla doğum başladı ve sorunsuz oldu herşey. Onun dışında karnım şuan zebra gibi çatlak çizgileriyle dolu ama bunun genetik olduğunu söylüyorlar. Bide 23 haftalık hamileyim ama sadece kilolu gibi duruyorum hamile gibi karnım yok hepsinde ufaktı karnım. İlk doğum hikayem sizi korkutmasın sadece son haftalarınızda herşeyi iyi takip edin 🌸