Doğumunuz hangi aydaysa kıyafetlerini ona göre hazırlayın. Tabiki illa hastane çıkışına gerek yok bende 7 ay önce doğum yaptım kafama gore bı takım oluşturmuştum birde zıbın ve içlik koydum ama bende biraz havalar soğuktu. Yazın doğum yapacaklar için bı kısa kollu çıtçıtlı badi birde altlı üstlü takım yeterli :) birde sapkaaaa ☺️