momsboys 38+5 haftalığız 1 cm açıklık var ve bebek iyice kanala yerleşmiş dedi doktor. Yürüyemiyorum bile artık. 36.,haftadan itibaren bol bol sguat hareketi yapıyorum merdiven inip çıkıyorm yürüyüş yapıyorum pilates topunda hareketler ediyorum ama ağrım sancım yok 😕😕 hiç doğmayacak gibi geliyor artık bana. Herşey yolunda kanala girmiş ne bekliyor acaba bu oğlan. Çık gel işte 😅🙄