22+2 günlük hamileyim dün ayrıntılı ultrasyonda doktorumuz bebeğin boynunda 1 tane kordon oldugunu söyledi her gebeklikte 3/1 goruluyormuş çok endişeliyim . İlerleyen zamanlarda daha fazla kordon dolanması olur mu başına gelen varsa anlatabilir mi ..