Esraabyt geçmiş olsun öncelikle, benim ilk gebeliğimde 34. Haftada plesentam yaşlanmaya başladı ki hiç sigara içmedim, alkol kullanmam . Bir sebep yokken olması beni çok yıpratmıştı. Bebeğim çok zayıftı . Doktorumun tavsiyesi ile hep protein ağırlıklı beslendim. Günde iki yumurta, 1lt süt, kırmızı et, balık ve hep sol yanıma uzandım. Erken alacağıZ dedikleri kızım çok şükür 40+3 de 3 kg olarak normal olarak doğdu.