Melos580 benim de 2 yıl önce yükseklmişti adet gecikmesi ile gittiğimde öğrenmiştim bana da hemen ilaç verdi ve genel cerraha gidip beyin emarı çektirmemi istedi çok korkmuştum ertesi gün hemen gitmiştim ama doktor çok ilgiliydi iki hafta bekleyelim ilacı da kullanma bazen stres kaynaklı falan yükselebilir demişti, dediği gibi de oldu iki hafta bekledim tekrar test yaptırdım düşmüştü normal değerlere, sonra her ay gidip baktırdım düşük çıkıyodu yani niye yükseldiğini bilmiyorum ama ilaç kullanmadan düşmüştü bu arada baya yüksekti 131 çıkmıştı