Lilayla Kzlar 14 haftamdaym ferrum başladım. Sabahları aç karna alıyorum ardından kahvaltı yapıyorum sanki kabuzlık yapıyor gibime geliyor bide dışkı da resmen siyah bi renk almaya başladı.. normal mi sizce ? Demir ilacını başka nasıl kullanabiliriz günde bir defa aç karna uyguluyorm yanlış mı yoksa
merveklyc Lilayla Evet canım normal bende de o yan etkileri yapıyor demir ilacı aç karna içmek daha etkili diye biliyorum🙂
Prensesiminyolculugu Lilayla kahvaltıdan iki saat önce almanız lazım öncelikle emilimi iyi sağlamak için.. kabızlık ishal ve dışkı da siyah renk normalmiş bende aynı belirtiler oldu ve korktum doktoruma sordum korkulacak birşey yok demir ilacı yapar dedi içiniz rahat olsun yani 😌
Nrcn93 Lilayla bnde öle kullaniyrm dışkıda koyyluk yan etkisi ztn korkma norml bı durum bnyen alisnca kabzlikta geçer ama gnluk kuru kayısı ye gercktn ise yario bnmde vardı şuan iiyim allha sukur
asllakts Lilayla aynı ilacı bende kullanıyorum sizin haftalarınızda bende de ksbızlık yapıyordu şuan 33 haftalığım çok sıkıntı olmuyor öğün arasında içiyorum ilacı kahvaltıdan 2 saat sonra ilacı içtikten sonra da iki saat boyunca et süt ürünü vs tüketmemeye çalışıyorum ki içtiğime değsin işlevini kaybetmesin
Evangel İçtikten sonra kahvaltı ıcın 2 saat geçmeli. Sabah zorlanıyorsanız gece yatmadan içebilirsiniz. Kabızlık cok yapmıyor aslında su tüketimine dıkkat edince kişiye göre değişebiliyordur belki
Lilayla Prensesiminyolculugu anladm teşekkür ederimm bende öyle yapm hemen kahvaltı yapıyordum hata ediyormuşum sağolun🧡
Emirinannesi34 Lilayla gece içiyorum bende, sabah 2 saat geçmesi gerekiyormuş bilmiyordum, sonradan öğrendim. Resmen evet siyah oluyor bendede kabızlık yapıyor ama 34 haftamdayım daha 1 kutu bile bitirmedim yeni başlattı doktor
Lilayla Emirinannesi34 bende gece yatarken prilam kullanıyorum mide bulantısı için üstüne Demir ilacı da fazla mı olur bilemedim yeni öğrendim bende içip sabah hemen kahvaltı yapıyordum yanlısmıs demek ki
Emirinannesi34 Lilayla sanmam çünkü midem bulanırken sabah bir sürü ilaçla birlikte zoferde içiyordum. Çok şükür bebeğimde bir sıkıntı olmadı.. Ama yedirgin olacaksanız ben bazen eşim işe giderken içiyorum gece içmeyi unuttıysam sonra yatıp uyuyorum, uyanınca kahvaltı yapıyorım
poyrazinannesi3547 Bende aç karna tiroid hapı içiyorum o yüzden demir hapını kahvaltıdan 2 saat sonra içiyorum aç karna mide bulantısı yaptı ilk ishal yaptı sonra kabızlık yaptı günde 2 adet içiyorum ben malesef
poyrazinannesi3547 Lilayla Değerlerim düşük o yüzden sanırım sabah akşam verdi doktor keşke 1 tane olsa mahfolfum valla birde folik asit içiyorum tiroid hapı içiyorum bakalım 2 hafta sonra bırakcam folik asiti bu kan hapları btncrde sorcam artk iççekmiyim teke inse bişey olurmu diye
Tuggcce_18061997 Lilayla Canım doktor ile bu konuyu bugün görüştük. Hamilelerde kabızlık yapıyormuş dışkıda siyahlık benim ilk hamileliğimde olmuştu
serenty_123 Lilayla evet bende kullandım 5 inci aydan bu yana kabızlık yaptı hep çok zorlandım en son acillik oldum 9.5 dediler kan değerimi düşük yani feramat yazdılar o hepsinden beter yaptı hiç kullanamadim doktorum sidefer verdi ona başladım 1 haftada inanılmaz ise yaradı fiyat olarak evet yüksek ama hicbir yan etkisi yok allaha şükür kabızlık problemim de kalmadı diğerlerini boşuna içmişim aylardır dedim kendi kendime