Nur2308 1 numara Bez ne kadar süre kullandınız acaba seleepy Natural jumbo Yenidogan önerir misiniz ?
Aloneanqel Nur2308 ben molfix kullandım. 260 küsürlü paketti bitmedi bile öyle kaldı birazı. Hemen 2 numaraya geçtik ☺️ Bez küçük geliyordu 1 numara
_imra_1213 Nur2308 ben 4 kilo doğurdum 200 tane kullandım 40 çıkana kadar çünkü yenidoğan bebekler çok kaka yapıyorlar emiyor kaka yapıyor 😀😀
Portakalgeliyor Nur2308 6 paketim var stok 1 ay kullanılır rahat :)sonra 2 ye gecicem 3 pakette ondan stokladım 😂😂