Kızlar bebeğim 3700 kg 38. Haftadayım açılmam ağrım vs yok doktorum iri bir bebek oluca için sezaryen öneririm dedi ve doğuma daha var daha da kilo alır diye düşünüyorum maşallah🧿bende normal istiyordum kafam o kadar karışık ki eşim de bir yandan tutturdu normal yap diye doktor para için sezaryen diyor diye psikolojim bozuldu 2 gündür ne yaptığımı bilmiyorum resmen bana bir akıl verin yardım edin