Nazzprlkci Kizlar normalde devlet hastanesine gidiyorum ama bebegimi hic renkli gormedim. Merak ediyorum acikcasi. Ozele bir seferlik gidip renkli istiyorum desem verirler mi sizce🤔
Eylulunannesi-2 Nazzprlkci kacncı haftadasn özelde zaten belli haftadan sonra renkli de bakıyor siyah beyazda… Yani demesende bakıp cıktı veryor istersen bi kere dene En azndan benm gttgm hastane öyle cnm baska uygulama varmı blmyorm.
Derya Nazzprlkci gerekçesini soruyorlar bir sıkıntı mı var gibisinden sizin ordaki farklı olur mu bilemiyorum🤷♀️
Emirinannesi34 Nazzprlkci bizimki herseferinde renkli gösteriyor a4 fotograf kağıdına eğer yüzünü tam gösterirse bi kaç tanede görüntüsünü basıp veriyor
Melikeelanur Nazzprlkci bende bu hafta bunun için gidicem normalde devlete gdiyorum iki dk bakıp birakiyo kilosunu falanda haftasıyla uyumlu diyo sadece ama merak ediyo insan randevu aldım 1 hafta sonra gidicem özele 28+6 haftaligim hem de renkli görmek istiyorum babasıyla girip
Lulemom Normal muayene de renkli gösteriyolar zaten. Bi muayene ücreti ödeyip muayene olup görebilirsin bence. Ama benden tavsiye 25. Haftadan sonra daha bi bebek görünümünde oluyolar. Yanaklar falan doluyo. Önce gidersen hatları hala keskin oluyo. Bebek sevimliliği olmuyo
Eylulunannesi-2 Nazzprlkci bi muayene ücreti verirsn en fazla. Hem ni çıktı alırsn hatrası kalır. Ben artk cok aldm almıyorm cıktı falan :)
Burcu4135 Nazzprlkci 24+3deyım bugun gıttık yıne yuzunu göstermedı. Biraz, daha geç gıdın. Bız her gıttıgımızde renkli bakıyor ama bebegın pozisyonu uygun degılse göremıyor ve veremıyor foto.
Lulemom Nazzprlkci verirler niye vermesinler parasıyla değil mi 😄 yada açık açık söyle renkli görmek istiyorum diye. Nolcak sanki
Emirinannesi34 Nazzprlkci 27ye kadar hep siyah beyaz verdi ama renkli gösterdi. Sonrasında sanırım artık herşeyi daha net diye renkli verdi. Sorarsınız yinede hayor diyeceğini sanmıyorum. renkli gösterirken birde videoya alırsınız. Sonrasındada açıp açıp izlersiniz ben öyle yapıyorum
Eylulunannesi-2 Nazzprlkci eder eder. Ben memlekete gtmştm 7 saat arabayla. Orda özele görndm yolda falan sıkntı olmsmudur dye tek seferlik . Söyledm zaten yol geldm kontrol ettrmek istyrm dedm. Cıktıda verdi bebege renklide baktı. Hatta sürekli hastası gibi ilacın varmı bttmi dye sordu şikayetlerim sordu
baby_mama Detaylı ultrasonda veriyorlar, onu bekleyebilirsiniz. Bir de her özel renkli bakmıyor, benim ilk doktorum hiç renkli vermedi mesela özelde.
Nundiyebiri Nazzprlkci direk de ben bebegimi 4boyutlu görmeye geldim gösteriyorlar veriyorlardı pozisyon uygunsa resim kimse neden geldin demez
Melikeelanur Nazzprlkci aynen canım 🥰 inşallah yüzünü döner de alırız foto . İlk kizim da da gitmiştik sırtı dönüktü alamamıştık
elfcaglar1 Nazzprlkci benim doktorum her gitmem de 4d renkli ultrason veriyo iki üç fotoğraf bence gidin