Biz de doğum için denizliye geldik, son haftalarımız da buradayız. 37 haftalık olduk yaklaşık bir hafta sonrası için anlaştık perinatolog çağrı bey ile özel sağlık Hastanesi’nde sezaryen doğumum gerceklesecek kısmetse. Sağlık hastanesi sadece bir refakatçi kabul ediyoruz onun dışında sizin yanınızda kimse duramaz görmeye dahi gelemez dedi. Tamam refakatçi bir kişi olur bu süreçte kalabalık olsun kimse istemez ama sonuçta annem kalacak yanımda, eşim babasi olarak bebeği goremezmis bile doğduktan sonra. hastaneden çıktıktan sonra görsün diyorlar. Böyle bir saçmalık duymadım o kadar okuyup izliyorum ama pes dedim.