ozlemkrts evet söyledim diyet uygulamış olabilirsiniz dedi 😬😅 biraz dikkat ettim yememe evet daha 36da 3100 demişlerdi çünkü . Normal Doğum zorlaşacak endişesi yaşadım. 36+6 da medipole gittiğimde 2750 deyince birden tuhaf oldum nasıl olur falan dedim. Tamam dikkat ettimde çok fazla kilo almasın diye dikkat ettim , anne karnında bebek zayıflamasını ilk defa duydum 😇😅 hayırlısı bakalım