Merhaba kızlar postlardan görünce aklıma geldi ben bu hafta 32 olacağım ve bugün çamaşırları yıkadım yarın ütü yapacağim ama sonrasında napsam bilemedim. Kıyafetleri bebeğin ayrı dolabı var ona assam yerlestirsem erken mi toz olur mu sizce daha doğuma var çok kararsızım sizler neler yaptınız 😊 sabırsızim biraz hemen adayım dolapta dursun da istiyorum ama tekrar yıkamak zorunda kalırsam toz olur diye korkuyorum