Bende bugün hastaneye gittim 38+1 acile nstde hafiften sancı vardı yatış yapalim dediler kabul etmedim evde sancım başlarsa giderim dedim kadın doğuma bebek baya haretli bugün belim ve kasığımda ağrı var arada caz caz ediyor ağrı acilmamda 1 2 cm imiş hayırlısıyla bı dogursaydim rahatlardim sidresliyim baya yürüyüş te yaptım ama nişan felan yok