MinikGrilBaby 32+5 haftalığız uzun zaman sonra ilk defa mide bulantısı yaşıyorum. Böyle kusuruma bakmayın ama kusacakmış gibi hissediyorum. Hiç bu zamanıma kadar olmadı şimdi neden böyle oldu anlamadım. Nasıl geçer tavsiyesi olan var mı acaba
Yaagmurr MinikGrilBaby Ah o 30 haftalardan sonra başa sarmıştım bende doktor bebek doğum pozisyonu aldığı için ayakları baskı yapıyordur midene demişti düşün göğsüme kadar yanıyordu böyle acı acı aşırı bulantım oluyordu ayva biraz rahatlatıyordu beni
MinikGrilBaby Yaagmurr benim de 6-8 hafta arası olmuştu birde simdi oldu, baya zorluyor şuan da.. Ayvada yok 🤦♀️