Merve_ylmz 6+0dayken sabah betamin 424e dustugunu ogrendim eve gelince 2 parca her biri en az 3-4 cm kadar büyük kan parcasi düştü yasayan varmi boyle bir durum. Doktor betam düştüğü icin düşük olacak gibi zaten demişti.
Adalina09 Merve_ylmz evet düşük yaparken o şekilde geliyor ama kanama çok fazla oluyor doktor kontrolünde olman lazimdi aslında
Minikmucize1 Merve_ylmz sanırım evet ama yinede doktora gidin bende aynı şeyi yaşadım betam düşüyodu doktor düşücek dedi ve ağrılı bir şekilde parçalar geldi sonra zaten gittim kan verdim değer iyice düşmüştü
Hilal-95 Merve_ylmz ahh ya çok geçmiş olsun evet öle oluyor ben de kanamayla gittim hastanye içimdeydi aldı doktor patolojiye gönderdi sizde gidin ilaç verir çünkü antibiyotik kullanmanız gerekıyor enfeksiyon riski çok fazla bide içinizden atmanız için ilaç veriyor çok geçmiş olsun allah bıdaha yaşatmasın
Mlsa2530 Merve_ylmz 6.hafta da öyle aşırı parça şeklinde olmuyor tarif ettiğiniz 3-4parça şeklinde oluyor sonrası hafif adet kanaması gibi devam edip kesiliyor. Haftaiçi gittiğinizde de parça kalıp kalmadığına bakılıyor
Minikmucize1 Merve_ylmz büyük parçalar var dı üç adet mi ne gelmişti sanırım mart ayında düşük yaptım biri büyüktü diğer ikisi ona göre daha küçüktü
Merve_ylmz Hilal-95 amin canim Allah kimseye yaşatmasın. Kürtaj yapar mi simdi aklima o takiliyor. O parcalar zaten büyüktü ama bakalm
Hilal-95 Merve_ylmz yok düştüyse yapmaz 6 haftada yapmıyor bende yaşadım malesef 2 kere acil bakıyor ilaçlarını kullan ihmal etme ama mutlaka git içinde kalmasın bay cnkü enfeksıyon sonradan cok ağrı yapar farklı sıkıntı cıkar canm ihmal etme
Umutduru Merve_ylmz ben de tam 6 haftalikken düşük yaptim 2 hafta oluyor yapali.benim evde kanamam başlamisti hastaneye gittim sabaha karsi de 2 parça birbirine bağlı et parçasi geldi sabah doktor ultrasonda bakti kese falan göremedi o zaman düştüğünü anlamiştik parça gelmesi cok tehlike